People Watching Right Now


Çukur 8. Bölüm - Sana Parmağını İndir Dedim!


Generating Download Link, Please wait . . .


Generated Downlodable Links


Published: 1 year ago
Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → https://puhutv.com/cukur-8-bolum-izle?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=cukur&utm_content=bolum_8

Çukur'a Abone Olmak İçin → https://bit.ly/cukur-dd-sub

8. Bölüm Özet:

Herkesin maçı kendi kurallarına göre oynadığı Çukur mahallesinde gerilim doruk noktasındadır. Yamaç, Vartolu’nun zayıf noktasını bulmuş ve bu maçı bitirmek için son vuruşunu yapmıştır.
Vartolu beklemediği anda yediği darbeye karşılık İdris ve Yamaç’a hayatlarının sürprizini yaşatacaktır. Yamaç’ın tüm bu olanlar karşısında neden harekete geçmediğini sorgulayan İdris, oğluna hayatının dersini verecektir.
Bu sırada Selim’in kaçak kumarhanesine gelen yeraltı dünyasının adamlarından Serdar, tansiyonu yükseltecektir. Koçovalı kadınları arasında da büyük bir fırtına kopmak üzeredir. Sultan, kesin kararını vermiştir; Sena bu evden gidecektir.

Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay, Pelin Diştaş Yaşaroğlu
Yönetmen: Sinan Öztürk
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu


Oyuncu Kadrosu
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sena: Dilan Çiçek Deniz
İdris: Ercan Kesal
Sultan: Perihan Savaş
Kahraman: Mustafa Üstündağ
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Selim: Öner Erkan
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Muhittin: Nebil Sayın
Celasun: Kubilay Aka


comment  Comments

Parmak avcısı KOÇOVALILAR!

4 hours ago

Gittimi parmak birkan amir

5 hours ago

Sizin oynadığınız oyunun a...a da bek koyum. Komedimi la bu.

16 hours ago

Yamaç amına kodumun çoğunu dedizaman gülüyorrr

2 days ago

Timsah tan sonra buraya gelenler

2 days ago

Beeen

1 day ago

Timsahh bee

2 days ago

Şu sahneye bakıyorum sonra diyorumki iyiki geberdin sena

2 days ago

Yaaa 😂😂

2 days ago

A
.
.
.
V

3 days ago

allah cezanızı versin mal mal diziler çekmek'ten başka ne biliyorsunuzki.insanlar kafasını kaldırmasın TV den diye ne yapacağınızı bilmiyorsunuz..Ne yapalım insan dediğimiz mehlükat 100 de 70 cahil,yapacak bir şey yok.

3 days ago

Ulan dizi ne halden ne hale geldi! Nasıl düzeltecekler acaba

3 days ago

Ya nedense kanal" sana parmağını indir dedim" yazmis ama ben donup donup hep okuyorum "Sena Parmagini indir dedim "😁Sana/Sena karistiriyorum iste yillar kecti ama yine oyle yahu

3 days ago

Kemal abime bakbe helal olsun

4 days ago

Eski çukuru geri istiyoruz karakuzuymuş yok timsahiymis bu diziyi bitiren senaristin amına koyim. Senayı öldürenin de amına koyim.

5 days ago

Herkes hak ettiğini yaşıyor+1

5 days ago

TIMSAH CELILEDE BOYLE YAP K E M A L

1 week ago

+Vartolu Sadettin Ben Yazacaktım Be Gecms Olsn

2 days ago

ALİÇOM YAPTI

2 days ago

Nasilda uçurdum parmağını.

1 week ago

Şu bölümleri izleyip hala gıcık oluyorum sana Sena ya salmadın bi adamı

1 week ago

Sen kimsin lan kemerburgazlı

1 week ago

Götüne giymiş bezi gelmiş rajon kesiyor saçlar jöleli
Gel al lan amına koydugumunun çocuğu

1 week ago

Türk dizi tarihinin en iyi raconlarından

1 week ago

Timsah celilede böyle yap K E M A L

1 week ago

ALİCODA O İS

2 days ago

Lan harbi parmağı uçurdular bulaşmayin koçovalilara

2 days ago

Aliço uçurdu parmağı

2 days ago

Bu sefer shikini uçuracak onun .. !

1 week ago

Eski kemali görelim biraz ya

1 week ago

Keşke her şey bu sahne kadar orijinal olsaydı yönetmen, kimse dizi beğenildi diye orijinalliğini kaybetmeseydi...

1 week ago

Ali sürücüden Gelenler +1

1 week ago

3:59 PARMAKÇI KEMAL

1 week ago

Bu nasıl bir amatör sahne aq sıfır bir daha gerçekçi ahahahaha

1 week ago

Bu sahneden sonra başlamışdım çukura <•••>

1 week ago

Rahmetli sena

1 week ago

Ulan abone 3 mn izleyen 17 mn aq 🤣🤣🤣🤣

1 week ago

Mk netd müzik bunlardan çok

1 week ago

Ah be sena gitmeseydin

2 weeks ago

Yamacin ozurunden gelenler +1

2 weeks ago

17 milyon ne aminiyüm.

2 weeks ago

SENA GG

2 weeks ago

<•••>

2 weeks ago

Ah be Sena ...

2 weeks ago

BU SAHNE MUTHIŞ !!!👍👍😍

2 weeks ago

8 ve 9 uncu nölü,lerde serdarın sikilişini izledik

2 weeks ago

sena 2.sezon 27. bölümde ölücek Spoyler :)

2 weeks ago

Hey gidi Sena öldün be Allah rahmet eylesin..

2 weeks ago

Günlük dozumu aldım gidiyorum

2 weeks ago

Ah Sena öldü ...

2 weeks ago

sizinde amınıza koyim aaaah

2 weeks ago

Ah be sena kim bilebilirdi senin bilmem kaç bölüm sonra öleceğeni :(

2 weeks ago

+Sercan KAPLAN Ben kopardım o parmağı 😈😆

1 day ago

+Pythonlu Kovboy Jonathan geldi 😂 timsahin parmak koptu

1 day ago

Işte böyle parmak koparmalı falan sahneler daha gelmez eski Çukur yok artık.. 🙁

1 day ago

Eski tadi yokki cukurun

1 week ago

Vay bee, hala buralardayız

1 week ago

əhmədlidə yaşayanlar bəyənsin

2 weeks ago

bayildim yaa

2 weeks ago

<- - ->

2 weeks ago

Eşofman bi adama bukadar mı yakışır

2 weeks ago

Birtanesi eşofmanla posta koymaya gelmiş demiş posta koymak takım elbiseye bakmıyor

2 weeks ago

Eşofmanla posta mı koyulur lan sikik

2 weeks ago

Türk dizi tarihinin en efsane racon sahnelerinden biri . net

2 weeks ago